GA1- Gåshaga Hamnpromenads Samfällighetsförening

Gåshaga Hamnpromenads Samfällighetsförening (717905-9261)

Gåshaga Hamnpromenads Samfällighetsförening (även kallad GA1) förvaltar och underhåller Södra Hamnpromenaden och Norra Hamnpromenaden från restaurang Bryggan på den norra sidan fram till trappan till restaurang Pier 16 på den södra sidan. Pirar och badholmen ingår också (se kartan ovan). I förvaltningen ingår att underhålla vägarna,  trädäcken och badholmen. GA1 ska också se till att belysningen fungerar och att vinter- och sommarunderhåll sköts.

Parken och strandstråket mellan Gåshaga Pirar 3 och Gåshaga Pirar 4 ägs och förvaltas av Lidingö Stad.

I GA1 ingår bostadsrättsföreningarna Gåshaga Pirar 1-5, Stapelbädden, Radhusen på Lotsvägen, företagare längs Södra Hamnpromenaden, Lidingö Stad samt Genova Gåshaga AB (som äger bl.a. båtplatserna)